Americká značka Tommy Hilfiger

Štýl americkej značky Tommy Hilfiger je nadčasový a vždy trendy. Zakladateľ Tommy Hilfiger je jedným z popredných svetových dizajnérov vysokého životného štýlu. Od založenia v roku 1985 videl, že jeho značka získala medzinárodné uznanie za svoj prvotriedny nezameniteľný štýl a vysokú kvalitu. Tommy Hilfiger je preslávený svojou chladnou, fajnovou a uhladenou klasikou, ktorá je známa svojimi jedinečnými zvratmi.

Tommy Hilfiger dodnes zostáva hlavným módnym návrhárom spoločnosti a naďalej zastáva vedúce postavenie v oblasti kreatívneho smerovania a dizajnu. S množstvom zbierok od spodnej bielizne, plaviek, klasických módnych odevov až po športové oblečenie, obuv, módne doplnky, ako sú kabelky, tašky, čiapky, okuliare, hodinky a vyhľadávané parfémy. Zbierky Tommy Hilfiger sú často ovplyvnené módou hudobných subkultúr a predávané v súvislosti s hudobným priemyslom, so známymi celebritami, aby spĺňali rastúci dopyt spotrebiteľov.

Modely Tommy Hilfiger vyznačujúce sa kvalitou s dlhou životnosťou, spoznáte už na prvý pohľad. Klasický nezameniteľný dizajn a decentné detaily sú výsadou tejto značky. Sú vždy označené typickým logom TH, nápisom Tommy Hilfiger, alebo vlajkou.

Túto značku netreba nijako zvlášť predstavovať, ale za zmienku určite stojí fakt, že tak ako mnohé iné známe značky, tak aj Tommy Hilfiger disponuje tzv. basic kolekciou. Jedná sa o základnú ponuku produktov, ktorá produkuje modely, obyčajne v základných farbách, vystihujúcich túto značku. Typickými farbami značky Tommy Hilfiger je tmavo-modrá, červená a biela. V tradičných známych prevedeniach modelov, s občasnými obmenami strihov a materiálov, ktoré vyžaduje trend.

Nie je tajomstvom, že tvorcovia oživia aj basic kolekciu o práve trendové farby. A však jedná sa o modely, ktoré sú ľahko kombinovateľné a pre širokú skupinu zákazníkov, rovnako pre ženy, ako aj mužov atraktívne a však nie extravagantné. Priebežne dopĺňajú nové basic modely a staršie sú vyraďované z katalógu, či inovované a prispôsobované požiadavkám aj tých najnáročnejších zákazníkov. Vždy prekvapia zákazníkov niečim novým, čím si dokážu udržať pozornosť.

Ako oživenie prichádzajú dva krát ročne so zaujímavou ponukou fashion kolekcie, ktorá sa po vypredaní neopakuje. Zákazníci fashion kolekciu s netrpezlivosťou očakávajú a jednoznačne sa vždy na čo tešiť.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *