Ikonická značka Calvin Klein

Pokiaľ ide o kľúčové základy a ležérny luxus, Calvin Klein je popredným a globálne uznávaným dizajnérom na svete. Jeho moderný prístup k vytváraniu jednoduchého a špičkového vzhľadu, prináša inovatívny dizajn a kvalitu do každej kolekcie. Nadčasové kusy značky Calvin Klein, najmä ich spodná bielizeň, či spodné prádlo, vytvárajú dokonalý súzvuk pre každodenný vzhľad.

 Spodné prádlo je základom každého dňa a jeho spoločnosť nesmie byť na obtiaž. Práve naopak, musí splynúť s telom, s pokožkou a malo by byť príjemné. Jednoducho by malo zabezpečovať komfort. Myslieť na seba, svoje zdravie, telo a zmysly nie je samoľúbosť. Je to absolútna samozrejmosť. So spodným prádlom Calvin Klein je to jednoduché. Značka myslí na všetko a na všetkých.

Každá značka sezónne prichádza s novými fashion kolekciami a súčasne disponuje basic kolekciami, ktoré sú neustále k dispozícii pre zákazníkov. Nie každému je jasný význam basic a fashion kolekcií a preto ak vás zaujíma, aký je medzi nimi rozdiel, čítajte ďalej. Biela, čierna a sivá, to sú farby, ktoré sa nájdu u každého z nás v šatníku, medzi bielizňou, topánkami a kabelkami. Prečo je to tak? Jednoducho sú to absolútne neutrálne a vždy trendy farby, ktoré možno bez akýchkoľvek problémov kombinovať takmer. Čiernou farbou nikdy nič nepokazíme, je vysoko elegantná, vždy decentná a sexy a navyše optiky zoštíhľuje. Biela farba je obľúbená najmä u žien, pretože je čistá a vynikne pri nej opálená pokožka. Šedá neutralizuje a zjemňuje vyššie spomínané dve farby a je čoraz viac o ňu záujem. A tak basic kolekcie značky Calvin Klein sa vyrábajú len v základných farbách. U jednotlivých značiek sa základné farby môžu odlišovať. Napríklad Calvin Klein medzi basic kolekcie zaraďuje veľmi často aj telovú a smotanovú farbu. Najmä v prípade dámskych podprseniek a nohavičiek. Pri posledných dvoch dámskych kolekciách sa však rozhodli do základného programu zaradiť aj veľmi jemnú ružovú farbu a podľa nás a reakcií našich zákazníkov spravili správny krok.

Korporátne farby značky Tommy Hilfiger sú biela, červená a tmavomodrá. Určite ste si všimli, že tmavomodrá farba pri tejto značke je používaná takmer vždy v dámskych i pánskych kolekciách oblečenia, spodnej bielizne aj doplnkov. V tomto prípade je čierna farba utláčaná a zastúpená práve ich povestnou tmavomodrou.

Uviedli sme si jednu zo základných charakteristík pri basic kolekciách a tou je farba. Na dvoch príkladoch značiek sme si poukázali aké mierne farebné odlišnosti môžu značky mať.

Ďalšou základnou črtou basic kolekcií, alebo basic modelov sú strihy. Značky radi experimentujú, ale neradi riskujú. Najmä keď ide skutočne oveľa. Preto si môžeme byť istí, že ak sa značky rozhodnú jednotlivé modely zaradiť do basic kolekcie, tak budú skutočne stáť za to!

Je nočnou morou každého výrobcu a nie len v odevnom priemysle vyrobiť státisíce produktov, ktoré by boli nevyhovujúce. Na toto kladú značky veľký dôraz a všetky produkty prejdú dôkladným testovaním predtým ako sa zaradia do výroby.

Všetky strihy, ktoré obsahujú basic kolekcie sú dôkladne preverené a testované, či spĺňajú všetky vlastnosti, ktoré od nich bude zákazník očakávať.
V tomto prípade si môžeme spomenúť na legendárnu podprsenku Calvin Klein Push Positive, ktorej tvárou v časoch uvedenia na trh sa stala top modelka Lara Stone.

Táto podprsenka bola v očiach zákazníčok dokonalá! Tu sa krásne odzrkadlila kvalita a dôkladná práca módnych návrhárov a krajčírov.

Podprsenka každej zákazníčke sadla ako uliata a navyše s ideálnym push-up efektom. Push Positivka bola zaradená do basic kolekcie pár rokov späť a nedávno bola po rokoch zo základnej kolekcie vyradená.

Calvin Klein Push Positive – Lara Stone

Bohužiaľ, takto systém funguje. Značky jednoducho svoje staré modely po čase vyradia aj keď sú úspešné. Žiadna značka, či výrobca nechce predávať donekonečna tie isté produkty, lebo by to zákazníka po čase omrzelo. A navyše potrebujú priestor pre nové kolekcie a modely.

Základná, basic ponuka sa dvakrát do roka aktualizuje. Aktualizácia presne znamená dej, ktorý sme si vyššie popísali. Basic produkty sa aktualizujú vždy začiatkom a v polovici roka, kedy obchodníci realizujú predobjednávky fashion kolekcií na najbližšie sezóny.

Na propagáciu nových basic kolekcií značky vytvárajú obrovské reklamné kampane. Najväčší dosah majú kampane vtedy, ak si značky zvolia známe osobnosti. To samozrejme nie je žiadna novinka. Calvin Klein podpísal kontrakt pri posledných dvoch kampaniach s celebritnou rodinou Kardashians.
Išlo o kolekciu CK Body, ktorá obsahuje dve podprsenky a tri strihy nohavičiek. Všetky modely sú vyrobené zo 100% bavlny a v základných farbách.

Basic v prvom rade slúži ako základná ponuka sortimentu značiek, ktorá je skutočne vždy dôkladná, overená ale farebnosťou obmedzená. Na doplnenie a spestrenie sortimentu značky využívajú systém predobjednávok fashion kolekcií, ale to si vysvetlíme v samostatnom článku.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *