Pre osoby so zdravotným postihnutím môže byť obliekanie v dopoludňajších hodinách výzvou. Upevňovacie gombíky, ťahanie košeľu cez hlavu a šmýkanie sa do tesne priliehajúcich odevov môžu byť nemožné – a z väčšej časti, žiadny hlavný predajca oblečenia nič nepomôže.
Na jar roku 2016, Tommy Hilfiger spustil kolekciu oblečenia pre deti špeciálne navrhnutý pre osoby so zdravotným postihnutím. Namiesto gombíkov boli chytré skryté magnetické uzávery. Výstrihy sa rozšírili pomocou dotykového uzáveru pozdĺž švov. A potom na jeseň minulého roka sa kolekcia rozšírila o kúsky pre dospelých.
Na jar 2018 Adaptive Collection sa začína dnes, s kampaňou, ktorá obsahuje pozoruhodné postavy zo zdravotne postihnutej komunity. Je tu paralympijská zlatá medaila hviezda Jeremy Campbell, motivačný rečník Mama Caxx, paraplegický tanečník Chelsie Hill a 18-ročný autistický šéfkuchár Jeremiah Josey.
Jeremy Campbell na jar 2018 Adaptive Collection kampaň pre Tommy Hilfiger. Má na sebe džínsy s magnetickým lemom, ktorý sa otvára dosť široko, aby sa mohol posúvať cez jeho protézu.
Mama Caxx na jar 2018 Adaptive Collection kampaň pre Tommy Hilfiger. Magnetický uzáver je ukrytý pod umelohmotným gombíkom jej výkopu.
Chelsie Hill na jar 2018 Adaptive Collection kampaň pre Tommy Hilfiger. Má na sebe šaty s magnetickými uzávermi na ramenách, ktoré pomáhajú rozširovať otvorenie krku.
So skúsenosťami z prvej kolekcie, Adaptive Collection tejto sezóny priniesol vylepšenia: Dvojité plachty v páse uľahčujú pre tých, ktorí sú na invalidnom vozíku, bungee šnúry uzatváracie systémy nahrádzajú nepraktické zipsy a uzávery Velcro sú o niečo lepšie. Navštívte náš obchod TU a vyberte si z nových kolekcií ešte dnes.